.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...
خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!

معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان،امحاءبرگ سبز چای، تغییر مدیرکل چای شمال ،ابقاء کامران زاده،تغییر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ....)از اين خبر ها مي باشند.

****با توجه به اینکه گفته می شود استانی شدن انتخابات تقریبا قطعی شده است حضور بر خی از کاندیداها از جمله حضرتی و نوبخت نیز قطعی شده است و بر خی از مدیران و شخصیت های سیاسی استان نیز در حال بر نامه ریزی برای حضور در صحنه انتخابات مجلس هشتم می باشند اما ظاهرا اصلاح طلبان گیلان در نشست اخیر شورای اصلاحات گیلان از اجرای این طرح اظهار نگرانی کرده اند!

****طبق شنیده ها از وزارت علوم و فناوری بزودی دکتر طاولی مشاور استاندار گیلان بعنوان رئیس جدید پارک علم و فناوری بجای متقی طلب منصوب خواهد شد.

**** با تو جه به شروع فصل برداشت برگ سبز چای، سازمان تعاون روستایی با کارخانه داران بدهکار حاضر به بستن قرار داد نیست و گفته می شود این سازمان در تدارک ایجاد شعبات خرید سیار برگ سبز در مناطق چایکاری می باشد و ظاهرا در صورت عدم بازگشایی کارخانجات قرار است چای خریداری شده را امحاء کنند!

**** گفته می شود مدیرکل چای شمال که نتوانسته خواسته های کارکنان اداره کل چای شمال را بر آورده کند و معمولا نیز در اداره حضور ندارد قرار است بزودی تغییر کنداما تا کنون به چندین نفر بعنوان جایگزین وی در اداره کل چای شمال پیشنهاد گردیده که به دلیل مشکلات حاکم بر صنعت چای از پذیرش آن خودداری کرده اند !

**** با تو جه به اینکه بحث جابجایی کامران زاده مدیرکل کمیته امداد در محافل سیاسی استان قوت داشت اما گفته می شود با تمدید مدت ماموریت وی برای یک سال دیگر در این پست موافقت گردیده است.

**** با توجه به ادغام سازمان مدیریت و برنامه ریزی با استانداریها شنیده ها حاکی است با تغییرات بوجود آمده آرامی بزودی جای خود را به فرد جدیدی خواهد داد و گفته می شود استاندار گیلان بزودی معاون جدید خود را منصوب می نماید.

****شنیده شده است سید احمد حسینی معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار و دبیر سازمان مجاهدین انقلاب در نشست اخیر شورای اصلاح طلبان گیلان از تشتت آرا و اختلاف نظر در میان احزاب اصلاح طلب در گیلان اظهار نگرانی کرده است.

**** شنیده ها حاکی از آن است در راستای نشست های سیاسی احزاب برای مجلس هشتم بزودی دکتر توکلی رئیس مرکز پژوهش های مجلس در جمع اعضای جبهه اصولگرایان تحول خواه گیلان حضور خواهد یافت.

**** با توجه به مقدمات برگزاری کنگره شهید آیت ا... ربانی املشی در شهر ستان املش ،گفته می شود این کنگره 17 تیر ماه سالجاری در مجتمع فرهنگی لوزان املش با حضور بر خی از شخصیت های سیاسی کشوری برگزار خواهد شد وشنیده ها حاکی از آن است آیت ا... هاشمی رفسنجانی قبل از حضور در این کنگره در گلزار شهدای املش دیدار مردمی نیز خواهد داشت.

****شنیده شده حسن کربلایی سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان گیلان قصد کاندیداتوری نداشته ودر صحبت با ایشان این موضوع را رد کرده است و این مسئله احتمالا از سوی برخی کاندیداهای رد صلاحیت شده ادوار گذشته دامن زده می شودو گفته می شود ایشان با قوت بیشتر کارش را در انتخابات مجلس هشتم ادامه خواهد داد.

**** گفته می شود هفته جاری گروهی از دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهوری به سرپرستی داوود احمدی نژاد (معاون بازرسی ویژه رئیس جمهور)جهت بررسی نهادهای مرتبط با چای و همچنین بررسی مشکلات صنعت چای کشور به استان گیلان سفر می کنند و این خبر باعث دستپاچگی برخی ادارت نظیر سازمان تعاون روستایی گیلان گردیده است که اخیرا گزارشات کذبی را برای مسئولان ارائه کرده بود.

****شنيده ها حاكي از آن است دكتر نظامي مدير عامل شيلات كشور نيز به دنبال رايزني جهت حضور در انتخابات مجلس هشتم از رشت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 ارديبهشت 1386
لطفابرای استان مازندران نیز کارشود
نا شناس 21 ارديبهشت 1386
لطفابرای استان مازندران نیز کارشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.